Madonna mag bioscoop niet in!

Hoe ver gaan mensen om publiciteit te trekken? Madonna was afgelopen week weer eens het slachtoffer van een publiciteit zoekende marketing man.

Het begon allemaal tijdens de premiere van Steve McQueen’s nieuwe film ’12 years a slave’ ¬†verleden week tijdens het New Yorkse filmfestival. Tijdens de film zat Madonna te sms’sen en dat was een paar mensen in het verkeerde keelgat geschoten.
De baas van de Alamo Drafthouse Bioscoopketen Tim Leaque zag zijn kans om reclame voor zijn bioscopen te maken en tweette: ‘Until she apologizes to movie fans, Madonna is banned from watching movies @drafthouse’.
Wij bij Teenbizz denken dan: Tjongejonge wat zal Madonna daarvan wakker hebben gelegen,
Natuurlijk is het niet netjes om tijdens een film te gaan sms’sen of twitteren, maar zou de goede man ook een tweet hebben verzonden als Truus, Mien of Liesje met hun telefoontje bezig waren geweest?
Kijk jij wel eens op jouw telefoontje tijdens een film? Wij willen graag jouw mening weten: reageer!